אימון אישי ממוקד סיבות

אין לך שום מציאות בעולם התחתון, שלא יהיה נמשך ויוצא, מעולם העליון ממנו…

הרב יהודה אשלג

 

התודעה שלנו מושפעת מאד מחלק נסתר שבתוכנו המנהל אותה בצורה לא מודעת. לא משנה כמה שנלמד, נקרא או נתאמן, איננו מחוסנים כנגד האמונות המגבילות המופיעות בחיינו לעתים קרובות. האמונות המגבילות הן החלק המותנה (המאולף) בתודעה שלנו. חלק זה משול למערכת ניווט תת-הכרתית, שמובילה אותנו בדרך כלל לכיוון שגוי. ללא שינוי עמוק ומהותי של הצורך שלנו להיצמד לתבניות אמונה מגבילות אלו, הן תמשכנה להכשיל אותנו. מניסיוני כמאמן וכמנחה זה קורה לעתים יותר מדי תכופות.

גישת האימון אישי ממוקד סיבות, מתבססת על מסגרת התייחסות רחבה והוליסטית שרואה את האדם המתאמן, כמכלול שלם המורכב מיסודות גופניים, רגשיים, שכליים ורוחניים. המתאמן חייב לקחת בחשבון שעולם התוצאות שהוא מייחל אליהן, מבוסס על שינוי מהותי בעולם הסיבות המנהל אותו וכל עוד שהאימון אינו מתייחס לכלל היבטים אלה, הסיכויים להצלחתו קלושים. לדוגמה: תהליך אימון המתמקד אך ורק בהיבט השכלי ולא נוגע בשאר ההיבטים שהוזכרו במקביל, עלול לייצר בסיס ריק מתוכן לשינוי המתבקש וגם אם יורגש שיפור מסוים בחיי המתאמן, קרוב לוודאי שיחול בלאי מהיר בתפיסת העולם החדשה שלו, בגלל הזנחת ההיבטים האחרים ואיכות התוצאות שלו תיפגם.

עולם הסיבות נובע בחלקו מירושה גנטית ומורכב ברובו מהתניות חברתיות שנוצרו בנו בגיל מוקדם מאד ונטמעו בתודעה שלנו באופן לא מודע, בצורת התנהגות מבוססת הרגלים. האימון מאפשר למתאמן לזהות דפוסי התנהגות אלה שאינם משרתים אותו יותר, להודות בכך ולבנות גישת התייחסות חדשה ומועילה לחייו. התהליך שתעברו ייתפר במדויק לצרכים האישיים שלכם. אתם תלוו בצורה תומכת ומעצימה, בפגישה שבועית ובקשר טלפוני בין הפגישות. הפגישות תערכנה במקומות שונים כולל בחוץ בטבע ותהליך מומלץ הוא בן עשר פגישות לפחות. כל זאת על מנת לאפשר לכם את הזמן, המקום והקצב האישי שלכם לחולל את השינוי הרצוי. כשאנחנו מאפשרים לעולם הסיבות להתבהר, התוצאות המדויקות והרצויות לא תאחרנה לבוא.

אני מציע לך תכנית אימון המסייעת ליצור את השינוי או את פריצת הדרך הרצויה לך, בעזרת כלים בדוקים הפונים ישירות אל הלא-מודע: NLP, פסיכודרמה, גשטאלט, דיאלוג קולות פנימיים, עבודה עם הילד הפנימי, דמיון מודרך, מדיטציה אקטיבית, ציור אינטואיטיבי ועבודה עם היגדים חיוביים. את הכלים האלה רכשתי מחוץ לעולם האימון. כמאמן אני משתמש בהם, כי בשבילי אימון הוא לא רק תהליך שכלי ובוודאי שלא רק דיבורים. כלים אלה עובדים ביעילות על הגוף והנפש, תומכים בתהליך הניקוי וההבהרה של תבניות האמונה המגבילות ומאפשרים ליצור אופק תודעתי חדש בחייך.

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני