תשע הטראומות הגדולות של החיים

 

על פי לאונרד אור מייסד הריברסינג

 

הטיפול בריברסינג עוסק בתשע טראומות עיקריות של החיים ובהן ניכרות גם התוצאות היעילות של הטיפול:

  1. תסמונת הלידה – הבהרת תסמונת הלידה שלנו המאפיינת את חיינו, היא גילוי שמאפשר להיפרד מדפוסי חשיבה והתנהגות שאימצנו לנו בילדות ובהתבגרות מתוך ציות לדפוס הלידה שלנו.
  2. המטען השלילי של החיים – שחרור התודעה מהמטען השלילי המנווט אותנו בחיים בצורה הרסנית, מאפשר לגוף- נפש לחזור למהות הבסיסית של החיים, לחיות אותם בתחושת זכות ומתוך הערכה עצמית, יצירתיות, אהבה ושמחה.
  3. תסמונת הגינוי או האישור של ההורים – העבודה מול ההורים משחררת אותנו מטינה כלפיהם ומשחררת אותם מהאחריות למטען הרגשי הלא מעובד שלנו. לראשונה בחיינו אנחנו נקראים ליטול אחריות על מטען חורג זה. מערכות היחסים שלנו עם עצמנו וסביבתנו, מתעוררות לחיים מהשינוי העצום שחל בנו כשאין לנו יותר את מי להאשים.
  4. שאיפת המוות הלא-מודעת – עבודה מול שאיפת המוות מגלה את אותן תבניות הרסניות שהתמכרנו להן במהלך חיינו, שלרוב עוברות במסורת המשפחתית ומפעילות את כל מה שממית אותנו בהדרגה.
  5. מציאות מחיים קודמים – היכרות של חוויות ממציאות של חיים קודמים מאפשרת הבנה ובהירות בפיענוח היעוד והתכלית של חיינו.
  6. בית הספר – מה קרה לחשיבה היצירתית ולכישרונות שלנו, לעוצמה הפנימית, לכישורי החיים ולפוטנציאל המלא שלנו אחרי שתים-עשרה שנות לימוד.  
  7. מגדר – איך עיצבו ההגדרות הסטריאוטיפיות של המגדר את התודעה שלנו.
  8. דת – איך חשיבה דוגמטית ומאבקי כוח של מנהיגות דתית, הצליחו לעוות את תפיסת המציאות שלנו על רוחניות, אמת, הטבע האמיתי שלנו ומשמעות החיים.
  1. סניליות – על פי ניסיון החיים של לאונרד אור, מייסד הריברסינג שחווה סניליות, התופעה של אבדן כושר מנטלי שאנחנו מכנים סניליות, היא הפיכה ואפשר בהחלט לטפל בצורה יעילה בתופעה ולהחלים ממנה.

 

 

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני